Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member EmilyUnited States Group :iconlostpumpkinplayers: LostPumpkinPlayers
 
Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 485 Deviations 4,796 Comments 9,081 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

The entire con was exhausting but people seemed to enjoy every one of the four costumes I dragged along (though three of them need fixing now ugh) and I enjoyed it even if my feet are still dead from four days of crowded hallways
Saw a good number of people who work on Night Vale which was very exciting though I did the usual thing of barely being able to speak out of nervousness
Also managed to go to some really cool panels this time around, like the panel for Firefly Online which is really excellent and y'all should support it! It's at keepflying.com and everything about it is amazing! I was very excited during the entire panel and the original actors are doing the voice acting for their characters? What's not to like??? Tbh this and seeing the Night Vale people were probably the highlights of the con
Still looking for some pictures on tumblr since we didn't take a picture of the postman and Link together bleh, that was dumb 'cause everyone loved the postman, but I do have pictures of myself as Erwin and Link and Hulkling that I may or may not post
It was kinda cool 'cause people wanted to take pictures with us too, like... we were that good. Idk, maybe that's not what it was, but it was still pretty rad and it made the effort we put in feel worth it, otherwise I'd probably be hanging up my snk belts for good 'cause sweet babies they kept falling down and coming apart
Don't have pictures of Cecil and Kevin either so I'm gonna look for those but I wear that costume a lot and will likely be with Kevin next time I wear it anyways so not too worried about that one
Anyways back to the usual drawing PBC babies... tomorrow probably. I'm so tired.

deviantID

TwilightWarriorLion
Emily
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Most of my art is on tumblr at tick-tack-trikey.tumblr.com.
I'm also doing commissions and am a Platinum Breeding Coin artist on aywas under the username Trikey (#40977), all of the PBC babies I've done can be found here:
www.aywas.com/forum/topic/2004…
I'm totally open to art trades and commissions, but do not request art from me for free unless I've specifically opened requests. I've gotten multiple requests from random people and I don't really enjoy turning people down but I have a limited amount of time and a lot of things to draw already.

Also, I tend to go by Trikey on most other sites, sorry for the confusion but I made this username when I was 13/14, it's not something I'm proud of.
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconholographic-neku:
Holographic-Neku Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
excuse me while I just fav-bomb your entire gallery. Your zelda oc's are just to awesome >w<
Reply
:icontwilightwarriorlion:
TwilightWarriorLion Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
Aaaah wow thank you, I'm glad you think so, though can't say I mind the faves :>
A lot of them are npcs for an rp group so they're not really mine, but I do take a bit of pride in the designs heh
Reply
:iconholographic-neku:
Holographic-Neku Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
for Land of Hyrule right? Its a awesome group, not in it myself though. because I run another zelda rp group that that's a different story. You should take pride in them! They are awesome!
Reply
:icontwilightwarriorlion:
TwilightWarriorLion Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
Yep, that's the one heh
Oooh, I'd check out your group if I wasn't already attempting to be in three rp groups at once, I don't think I'd have time to do another o:
Reply
(1 Reply)
:iconhellsingswinged:
Hellsingswinged Featured By Owner Aug 23, 2013
<3 thanks for the fave DH ouo ~~
Reply
:icontwilightwarriorlion:
TwilightWarriorLion Featured By Owner Aug 26, 2013  Hobbyist General Artist
Dang it's been a while since anyone called me that
No problem though, you've gotten really good at drawing man
Reply
:iconhellsingswinged:
Hellsingswinged Featured By Owner Aug 26, 2013
<3 Dunno what else to call you :) DrA is closing wah ;A;
;u; Oh-oh thank you but the same has to be said to you <3 ~
Reply
:icontwilightwarriorlion:
TwilightWarriorLion Featured By Owner Sep 4, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, I'll miss that site
I'm really not planning on going on this site much either though, it's kinda way easier to post art on tumblr and it gets a much better response tbh
That'd also be why it took me a week to respond to this heh
Reply
(1 Reply)
:iconc-r-o-f-t:
c-r-o-f-t Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you for the fave!
Reply
:icondyru:
Dyru Featured By Owner Aug 31, 2012
Thank you for the fav on my Hyrule goddesses:)
Reply
Add a Comment: